Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Sunday, January 11, 2009

Cicakman 2

Masa balik Malaysia tu ari kitaorg sempat layan balqises ni tgk muvi......kebetulan ada Cicakman 2 .....so apa lagi....terus laa angkut cousins diorg sekali.....as usual..tempat biasa kitaorg layan muvi kalau balik Cheras.....Jusco Balakong laaaa......
Saya bersama anak - anak sedara.......adoi....dah sama besaq dah ngan Aunty Farah kan......
Tengok laa gelagat si Dania & balqises nih....ntah apa yg depa komplot pun tak tau......oh yer, depa ni ada group wooo.....nama group diorg....PINK GLAMER.....ni ada sorg lagi ahli kumpulan yg belum sampai....Orin anak Angah...kalau cukup sumer ahli group.....nanti diorg akan buat ala2 Pop Kuiz dulu tuh.....then jerit reramai......PINKKKKKKK GLAAAAAMMMMMERRRRRR!
boley gitu!!!!!!

Masa ni show pukul 11.30 pm ....sumer duk segar bugar lagi haaaa......budak2 kalau dah jumpa memasing excited jer.......dah laa masa tu tgk muvi tu xramai org...so harus laa kan kami conquered satu pawagam tuh.......hahhahahhahhahaaa

3 comments:

chiko said...

sempat berwayang gambar korang ye.. meriah2

Diamilikku said...

welcome back kak farah..am waiting for lots n lots entry lepas nih..yeayy...especially entry makan2 di sana...take care tau...

@cu SaYaNg said...

enjoy sakan budak2 tu ek...