Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Friday, January 23, 2009

DIA kena kerja....

huhuhuhuhu..as i typing this entry everybody was already asleep....... skrg sudah pun pukul 2.10 am in the morning.....hmmm...mata ini tidak mau lelap lagi...kenapa yerk?hahhahaa....
Today daddy balik agak awal dr opis.....tgh2 mommy duk kelentang kelentung kat dapuq.....tup2 daddy sampai..aiyooo.....mujuq tau saya masak awai hari ni.....iskk..iskk....suka nau buat ala2 surprise tak bagi tau nak balik kul baper....patut laa bila mommy fon tanya tadi nak sampai kul brp dia ngelat2 tak nak ckp...ntah2 masa tuh dah on the way....cissss.......
Bagus2 bila daddy balik awai nih..coz daddy sempat rest n take a nap jap...coz malam ni kitaorg leh kuar2 hooray2....hehehheee.......
Disebabkan  Friday kali ni daddy kena gheja....gheja plak bukan takat2 half day yer.....fullday mcm hari2 biasa....aduss...kuar kul 6 pagi n kena balik mcm biasa.......arghh....tekanan gue tau!!!baru nak manja2 ngan daddy..dah laa gheja 6 days/week....ni cuti yg ada 1 hari pun kena gheja......huhuhuhuh....
Oleh sebab itu...mlm tadi kitaorg dinner awai , then terus sesiap gi Mall of Arabia......
hehehhee......ohh ..entry tuh nanti saya sambung....
saya better log off now....satgi2 lepaih ni saya sambung yer.........

p/s: ooohh...saya tidur bersama hati yg berbunga2......yeay!!!

3 comments:

@cu SaYaNg said...

momy,nape tido dgn ati b'bunga2???
hepi semcm je

aini said...

ya la piah...sure tido dengan ati berbunga...coz dah boleh.shopping!!!heheheh...;)

Mimi Sharif said...

kak na...
mak reseki sos tu.....