Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Tuesday, January 27, 2009

tag by sone--ketinggalan zaman saya nih!

RULES:
The rules are simple. Use Google Image to search the answers to the questions below. Then you must choose a picture in the first page of the results (Gambar dekat first page jer tau..jgn ngelat2 amik page 2,3,4....), and post it as your answer. After that tag 6 people."


I'm...Pregnant!!!What else to say!


I really want to go to...... Nami Island ,this island is the main location where Winter Sonata was filmed. Many of the heart-felt scenes like the first kiss of Janice and Jun with their snowman was shot here. Because of the success that the series has earned and its astounding natural beauty, Nami Island is now one of the most visited attractions in Korea . ( bila laa nak leh pi nih! )

My favorite place ..is my room....saya suka melepak lam bilik saya..tempat paling BEST rasanya!


My favorite thing ....aci dak?Benda /harta faveret saya ialah family saya...aci kan!!!!heeeeeee

My favorite drink ......chocolate  milkshake...sluurrpp...owh sedapnya!


my favorite food ....ofcoz laksa utara!!

my favorite colour ..... ofcoz purple!!!

I live in... currently in Jeddah , Kingdom of Saudi Arabia

I was born in.....Titi Gajah , Alor Setar , Kedah! Org Kedah sure tau pintu gerbang kat airport nih!

My school/college

Sultanah Asma School ( SAS the GREAT!! aah ehhh..awat ntah bila google Sultanah Asma School kuaq lak muka saya!cheh....tang mana relevannya pun tak tau....but  i guess tu maknanya am being a GUD ASMARIANS!chewahhhh!


Universiti Teknologi Malaysia

My favorite story......kalau dah tengok lebih daripada 20 kali...tak faveret jugak tak tau laa kan!

My hobbies.....sleeping whenever i get the chance to do it!huhuhhuhuh
and ofcoz reading novel....ni pun selalu tak dapat buat!huhuhuhu



I wish.....to be a good mommy to my kids
and a good wife to my hubby!!!! AMIN!

Sekian , Terima Kasih!!!!
Adeh laa Sone..fenat gak nak mencari / men'google' sumer pics di atas...huhuhu..anyway..siap gak keja kak farah kan!hehehhehee.....
Boley dak if kak farah xmau tag sapa2.....satgi kak farah specific kan nama kot2 depa tak terbuat..so to all readers yg baca blog nih...please feel free to do so if u feel like wanna do this tag ok!!!
Cau2

2 comments:

Baby Lyana said...

Farah..

itu pintu gerbang sangatlah dekat dgn tumahku.. dlm 100 meter ja...

and diri ini sgt pelik bila terkeluar gambaqmu itew bila google nama sekolah..hehehe..rasanya sebab tajuk gambaq tu ade nama sekolah kot

Zahraa George said...

farahhhhhhh,hampa bagi kami teringin laksa la..
kat sini dah la susah nak carik laksa kering,aritu kat panda ada juai,la dah tak dak..
adoiler..mana nak cariknih..hahhaa...