Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Sunday, January 18, 2009

farewell to kak dayang!

Last week kan saya ada kata kitaorg ladies2 ni kumpul buat potluck sempena farewell party untuk kak dayang yg nak balik Mesia for good dah.....huhhuh....bestnyaaa dia dah nak balik Mesia...so untuk last gather2 ngan dia anak beranak..kami kumpul kat umah Kak Pady....
Time reramai nih bila berkumpul memang laa seronok kan....tambah plak saya dah lama xjumpa diorg ni since saya balik  cuti Mesia tu ari.......so bila jumpa..mcm2 laa citer2 kan....hehehehee...hari tu kak pady masak lunch special utk kitaorg...dia masak black pepper steak....uishh....sungguh menyelerakan woooo......saya plak just prepare spaghetti for kids and agar2 milo.....sonang jer.....


Penuh safra tu kami letak lauk yg kemudiannnye mcm2 ada......balqises plak lepaih balik sekolah , tukar2 baju terus laaa memain ngan kakak nina & erin ( anak2 kak dayang ) .
Sementara budak2 saya suruh je  main kat umah saya....kami ibu2 ni melepak laaa kat2 situ...borak2....sambung makan lagi....isk..isk....ada laa 2 ketul steak saya telan.....buruk lantak noo......hahahhahaa....around kul 4.30 gitu masing2 mintak diri coz nak kena balik umah masak utk hubby masing2 lak...

Memandangkan anak - anak kak dayang ada kat rumah saya memain ngan balqises...so before kak dayang gerak balik...dia singgah dulu amik anak2 dia....huhuhuh...lam gambaq tu terserlah keberisian saya kan...sejak dua menjak ni selera saya boley tahan...coz kalau lambat makan jaaa kepala akan terasa mcm migrain gitu....jadi perut nak sentiasa diisi jaa..isk...iskk...iskkkk.....
THE 3 BEST FRIENDS.....till we meet again ya Erin!Sian dia sedey nak balik Mesia....dah tu byk gak mainan dia yg dia tinggaikan utk balqises ni..xceluih beg kata kak dayang...huhuhu..untung laa si balqises....untung lg mak pak balqises jimat beli mainan......hahhahahhahaa
owh yer, saya hari tu agak ngelat...kerana mlm tu saya ada ajak hubby gi Aziz Mall shoppping2 sket...maka dengan itu dinner pun harus laa saya ngelat...kebetulan ada kedai Pattaya Restaurant dekat2 umah kitaorg ni baru tukaq chef n katanya boleh thn masakan dia..jadi saya mmg dah ajak hubby pi dinner sana jer......heeeeee.....

No comments: