Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Thursday, January 15, 2009

merendek ke SU3

Ni satu lagi temujanji yg asik2 tertunda...termasuk laaaa nak jumpa Fanim yg mana akhirnya xjumpa2 gak sampai ke sudah...huhuhu..xpa laa Fanim...insyaAllah ada rezeki hang mai sini kaa.....kita leh jumpa2 kan....xpun tunggu aku balik nx time plak ...xpa..aku paham tahap kebizian hang sgt max!ehhhheeeeeeeeeeeeee.......
On Christmas day tu pepagi lagi saya dah dpt msg peringatan
 ( sebelum ni dia dh habaq tp mmg saya lupa install lam kepala )
" Hang jgn lupa mai umah aku tau hari nih! "
Ohh alamak....sungguh Shue sebenaqnya aku terlupa..tapi mujuq laa hari tu mmg aku blum plan apa2 lagi program kecuali saya n hubby cuma nak pi survey2 tgk umah2 contoh yg ada berdekatan ngan kawasan Puchong tu..saja2 tgk ID depa!
so dengan senang hati saya pun atuq rancangan laa utk ke rumah Shue dlm tghari / ptg sket....tgk ke alamat mcm dekat...sekali bila saya mintak direction betui2 ke rumah dia.....mak abah.....jauh boleh tahan gak..kena ikut highway Guthrie tuh....kluaq kut exit Paya Jaras tu...pehtu belok sana...belok sini...masuk sana....masuk sini..perghhh...leh tahan gak laa sampai saya sempat terlena...coz nak termuntah on the way tuh!huhuhuhuhuhuh....
actually kalau dah besa hari2 ulang alik mmg xrasa kot...oleh kerana saya ni yg 1st time baru nak pi mmg laa terasa kejauhannya!
Sampai jaa umah Shue ( umah ni dia baru beli n kebetulan dia buat kenduri doa selamat skit...tapi officially dia masuk maybe after CNY kot ) saya terus terpa pi cari dia yg sedang sibuk mengemaih kat dapuq.....mujuq laaa ngan minah ni saya dah sangat biasa..termasuk ngan mak pak dia sumer.....maklum laa kami dah kawan since darjah 1 ( bayangkan dari umuq 7 thn sampai ke 31 thn nih!brp lama tuh....) so jumap jaa dia saya terus kata...
" Aduh Shue...aku nak termuntah laaa.....hahahhaa!!!!Leh tahan jauh umah hang!"
Sian dia..hehehhee....
"Umah aku xdak assam laa Farah oii.....hang duduk sat naa!" kelam kabut dia.....sebenaqnya saya pun saja jaaa nak sakat2 dia..ehehhehee....dah tau dia sibuk2 gitu...maklum laa saya sampai umah dia dah ptg sgt...around kul 5 dah kut...
Sorry banyak2 laa Shue oiii.....kami laki bini ni ( balqises tidak ikut serta sebab depa lebih suka duk umah ngan tok mama & tok abah yg suka layan depa pi jenjalan ) mmg hegeh2 sket...sesat sana sini!hehehehehhehheee.....
Kami dijamu makan nasi beserta lauk yg sangat laa banyaknya.....TQ banyak - banyak laa Shue & family....saya ngan Shue kalau jumpa apa lagi kalau tidak bergossip...hahahhahaa...perkara asas wajib yg harus dibuat!Oh yer , minah ni pun tgh preggie ( kan dah kata ramai org tgh preggie thn nih ) gak..dia awai sebulan dr saya kot.....duk kecik molek mcm dulu laaa dia nih!!!!anak pun sama nk masuk 3.....kami sedang mengejar hang Irma yg dah mmg ada 3 org kids...and jugak Ina yg sedang menanti masa utk bersalin anak no 3 dia kot......
ooo..lupa plak nak hbq......mereka2 ini sumer adalah rakan sehidup semati saya.....
ISFIEFA ( Ina , Shue ,Fanim , Irma , Elly , Farah , Aton )

Walaupun kami jarang berjumpa bila sumer dah ada hal masing2..tapi still keep in touch each other.......kalau ada kesempatan InsyaAllah kami jumpa.....
Fanim , tlg sampaikan salam aku kat Elly , Aton & Ina if jumpa depa....as for Irma....do keep on writing in ur blog dear....aku mengfollow jaaaa kehidupan hang kat Indon sana...hehhehee


5 comments:

Anonymous said...

holaaa...
awat dah lama x online ym?aku pun dah lama x baca blog hang.. FB pun dah kena block @ opis...kdg2 ja laa aku online @umah.
next time round kita jumpa2...mana tau aku sampai jeddah ka insya'allah :)

Diamilikku said...

Kak Farah..
Sone rasa kak ina sure dah bersalin kot..sebab masa raya haji sone jumpa dia memang dah sarat bebenor...mcm yg sone citer ahh masa kak farah mai umah sone....

Baby Lyana said...

comei la layout baru..lagu pun jiwang..

btw, dah lama x jumpa depa2 semua.. ermm..

aramis2177 said...

Fanim....
haaaa...muncul pun hang!aku dah lama x online YM...tgk laa nanti2 aku 'kembali' ke dunia chat tuh!hehehhehe...InsyaAllah..mana tau rezeki hang murah sampai sini kan...jgn laa lupa calling2 aku!!kim slm depa sumer!

Sone...
tulah..kak farah pun agak dia maybe dh bersalin kot....dia tu susah laa nak jumpa org..kalau sone pun jumpa dia kim slm kat dia naa.....kak farah ada sms dia,tp dia xreply...xsure kot2 tukaq no hp..
shaf...
TQ2...hehehhee.....mood tgh jiwang!hahahhaaa

Anonymous said...

oit, apa ni? ada pertandingan main kejar-kejar ka? ish, ish.. kalu lagu tu, aku kena pulun kasi pregnant lagi so that hangpa tak leh lawan aku.. ahhaha..
gila ka apa? ingat kilang buat anak ka aku ni?

:-( aku miss jugak nak jumpa hangpa semua. kalu balik KL sat,sat tu memang la selalu kelam kabut. Fanim tak leh pi jeddah selagi dia belum sampai ka jakarta. heeheheh