Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Tuesday, January 13, 2009

menghantar pesanan........

Seperti yang dijanjikan...."bebila kak farah balik Mesia , Sone nak pesan arbaya satu!" Makanya dengan hanya berhubung melalui FB....janji pun termeterai....even though saya mmg xckp kat sapa pun saya nk blk Mesia....tapi bila Sone dah kata...'bebila kak farah blk' ( pandai Sone...tepat pada masanya!) jadi saya pun tunaikan permintaan dia.....

( tp sian MIMI , Cousinku seorang tuh...dia pun pesan bedsheet gak....tp oleh kerana pesanan itu dibuat agak lama dulu Kak Yana terlupa la......so sorry naaaa!thn ni kak yana blk igtkan tau!!!)

Jadi bila saya balik ke Kedah masa tuh....saya pun sms Sone tanya bila leh jumpa...set punya set...ada laa satu malam tu....kalau xsilap hari Khamis kan Sone.....so kami pun jumpa2 laa.....

kak farah harap Sone suka laa arbaya tuh.....tu antara latest deisgn kat sini.....Sone kan kreatif...tali2 tu Sone tukaq2 laaa kaler dia....sure lagi meriah arbaya tuh!hehehehee....bila dah sampai umah dia.....time tu dlm lebey kurang pkl 8.45 mlm gitu kot kan....Si Alesya pun dah selamat tiduq...aiseh...melepas Aunty nak gomoi2 dia tau!!!!
Mizan plak tgh layan Buletin Utama time....oleh kerana kami pun dah seharian keluaq hari u 
( saya dr kampung belah abah saya ) so balqises pun dah keletihan....Faihana pun dah ketiduran kat umah depa.....Humairah jaaa yg ala2 letih tp xnak tiduq! Lepaih tu si Mizan ni asyik laa melayan citer Puaka Nyiyung Rapik...concerntrate betui woo dia..tgk mata dia duk asik tgk tv...hahahahaaa....
Dalam kesempatan depa duk layan tv tuh...saya hbq kat Sone nak tgk Si Alesya sat boley....maka Sone pun bawa laa saya masuk bilik tgk puteri ni tgh beradu....adussss...chumelllssss n chubbynyaa....kalau laa dia awake time tu mau kena gomoi tau!!!lena sungguh laa hai dia sorg nih...sampai Aunty & umi dia bergossip pun dia xsedar...hahahhahaa.....xdpt posing ngan dia....dpt snap pic dia masa tiduq pun jadik laa......eeeii..geram tau pipi tuh!!!!
Lepaih abis lepak2 sat ( sat kaa?? sian hangpa...mcm lama jaa kak farah mengganggu ) kami pun angkat kaki untuk menghala ke destinasi seterusnya.....iaitu umah Pon & Mas....
( oleh kerana masa yg sgt terhad bila blk Kedah ni,,jadi terpaksa gunakan sepenuh hari utk jln2 jumpa sedara mara....fenat tak yah ckp laa....tp berbaloi!! ) 
Pon & Mas ni antara kawan yg mcm dah wajib dah kami jumpa tiap kali balik Kedah.....kalau xjumpa kat rumah , xpun jumpa kat luaq mana2 kedai.....hmm...xdak plak gambaq Mas coz dia xmau amik gambaq..( sian kak farah tau! ) atas alasan tertentu.....makanya hanya gambaq Pon & hubby ja laaa yg ada....kami lepak2 sampai kul 11 lebih...then kami pun gerak laa pulang ke rumah......

Sampai umah sumer dah keletihan , bersihkan badan , buat apa patut...then terus zzzzzzzzzzz......

4 comments:

Darling Pya said...

uiks momy..Puaka Niyang Rapik la
bukan Nyinyung...hehehehe

oppss!! mas tu = maszuraiza ke?

Diamilikku said...

hahahahhaha..
sangat suka..tgh tunggu masa nak pakai arbaya tuh..confirm meletupppp...thanx na kak farah...

aramis2177 said...

piah....hahhahaa...aku mana laa igt betui2 tajuk citer tu kalau dah takat tgk pun sekali dua..hahhahaa......makasih2 tlg betuikan!
sone....jgn lupa tangkap gambaq aaa.....sure cun punya!!!muka sone dah laa ada arab2 nih!!!GEMPAK sis!!!!gud luck!!!

Naddiea said...

kak farah..saya sangat jeles okay.huhuhuhu..agak2 kalo pos mahai dak????