Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Monday, January 12, 2009

Dinner @ Along's

Antara aktiviti masa balik Malaysia tu ari ....
ofcoz acara wajib ialah makan - makan....dan makan lagi.....banyak laaa sangat jemputan yg mengajak kami makan di rumah diorg....termasuk laaaa rumah abang saya & monik nih......

Sedap laaa sangat2 bila dapat makan makanan org Bandung nih.....sumernya enak - enak belaka.....ada ayam opor, daging salai/ goreng yg saya lupa namanya....sayur campur with tempe.....nyum...nyum.......sedap banget monik!!!!TQ so much.....kenyang woo makan........
Dah lepas makan - makan tu acik & hubby sempat layan chess kejap.....naik pening2 kepala den layan kan diorg main chess...so saya lepak2 baca majalah gila - gila.......lagi BEST!

Little Faihana with Along.....

Ni lah dia tuan rumah nyaaa......oh ter, oleh kerana saya sangat suka makan makanan Jawa...saya minta resepi sama monik......and bukan takat resepi aje yg saya dapat....tapi dia susah payah laaa sesiapkan frozen ayam opor n daging goreng / salai tu utk saya tapau bawa balik ke Jeddah.....sangat - sangat laaa terima kasih!!!!sampai sini terus saya masak.....mujur dah buat 2/3 portion..so boleh laaa simpan sket2......slurrrppppp...sedap!!!!!hehhehhehehheee
TQ again Abang & Monik....nanti datang sini yer bulan 6 dengan mama & wida!!!!

3 comments:

Diamilikku said...

sedapkan masakan jawa...
sone pun suka..kak farah bagi la resepi2..share kat sini..sone nak try jugak

Baby Lyana said...

paling sedap ialah sambal kicap tempe.. yang dimasak dgn sayur, ayam, daging, udang kering, suun.. favourite tu..

Iza-Zulkifli said...

adoihh laa..apesal hasrol pakai seluar pyjama kartun2 tuh? hehehe...mengelekek gue gelak sehhh..
anyway, diaorang dok mana la ni eh? restoren james brooke kat sarawak tu ada lagi ke?