Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Thursday, January 29, 2009

back on my feet again!

Alhamdulillah....saya sekarang sudah kembali normal seperti sedia kala.....sejak tghari semlm saya dah rasa badan mula segar sket....tu pun lepaih tiduq semula and rasa mcm lena betui tiduq tuh.....deep sleep omputih kata.....gamaknya tu yg lega kot.....selalunya susah toi nak tiduq lena....
kalau tiduq setiap masa xkira pagi ka petang ka mlm kaa...sure sat2 saya akan terjaga...kdg2 tu setiap jam saya terjaga.....bygkan laaa....tu laa mata jadi beruang panda ( seperti kata hubby yaa )
hahahahhahaa..sian saya tau!anyway...am back on my feet again!alhamdulillah......duk sini kalau layankan sakit2 ni jenuh laa....xberasap laa dapuq....sian laa balqises & hubby nanti....kat Mesia lain laa kalau sakit demam leh gak org tolong...sini mana ada sapa.....so nak tak nak....kena laaa gagahkan jugak bdn.....xkira laa berat xberat gheja tu...kalau saya xbuat...sapa lg nak buat.....!Saya plak yg jenih xreti nak duk dediam.....rasa rimas jaa kalau xgerak sana sini.....kalau terbaring jaa..ada jaaa nanti duk teringat kain xbasuh lagi la......kain xlipat lagi laa.....baju xgosok lagi laa......mcm2 plak duk pikiaqq nya....tu yg xleh nak tiduq lak tuh.....
Jadi badan pun dah mcm paham2 jaa.....cepat laa sembuh makanya!
ok dokielah.....later2! itu saja saya nak update ...hehehhehee...take care all!


Muka the latest saya yg tembam!!!!hahahhahhaa....makan jaa gheja.....!kalau xmakan nanti migrain & kena gastrik!jd lebih baik makan...dan makan lagi!Yeah!

11 comments:

Unknown said...

alhamdulillah farah dah sihat...:)
amin....

Anonymous said...

hello dear.
glad u are ok now.
hang ni mmg gagah perkasa lah. aku salute dgn hang. Seriously, I don't know how will I be able to cope with these 3 boisterous children kalau gamak tak dak helper 2 orang kat rumah. Harus kalau kena balik mesia, aku meroyan. :-D

Take care ok. Aku ni jarang nak tinggalkan 'pesanan pihak penaja' tapi aku selalu mai singgah sini sbb aku tau hang rajin update. ehhehe.. tak macam aku.

Miss you too, beb. *hugs*

Darling Pya said...

wei kak na
nampak makin sihat & berseri la nie..hehhhee

Diamilikku said...

hahahhahahah..
sangat tembam okeyyyy..
nantikan paparan tembam sone plak lepas2 nih

Naddiea said...

kak farah,sungguh pun nampak agak tembam tapi berseri2 tetap ada.takpa kak makan selagi boleh nanti bila dh bersalin kene pantang pulak kan.takpe..takpee..makan jer.hihihih...sbb orang yg x mengandung ni pun dok makan x henggat.huhuhu...

Baby Lyana said...

alhamdulillah dah sihat... ermm..makan je farah tumpang ade alasan..nanti kurus balik..bila dah BF, jaga balqises dan buat kerja2 rumah.. aku pun dah lose weight..dah leh pakai slack masa zaman sebelum preggy! yiha.. cuma perut je x surut2 lagi bengkak nye...

harnisafarina said...

Alhamdulillah...

aramis2177 said...

to all...
tq again for the wishes n prayers......alhamdulillah am doin fine rite now.....in fact sudah kembali ke tugasan harian...hahahhahhaa....oohh bab tembam tu standart laaa yaaa.....kurus /gemuk pipinya tetap tak penah surut......tp bab makan tu..yezza...selagi ada selera & xberlebihan saya telan....hehehhee

Faizah said...

tahniah!!You loook so cubby..cepat je dah membesar eh..hihi..nanti nak bersalin kat msia ka kat sana?

*adie* said...

farah! aku memang suka tengok muka kau yang tembamsss tu... cam nak gigit2 jer... hahahahaa.... seb baik kat jauh.. kalau belakang rumah aku... dah lama aku picit2 pipi kau... wahahahahaa.... ampunss!!

aramis2177 said...

adie....
kahkahkahkah....jgn xtau....pipi aku ni dah jadi trademark dr kecik nih.....kala2 aku baby dulu pun mak aku kata org selalu tanya...mak aku makan ENO kaa masa ngandungkan aku???hahahhaaa...eh kalau ko duk blkg umah aku..kompom2 aku selalu mengorder makan ngan ko!besh2...hehehhee