Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Sunday, January 18, 2009

problem apa ntah.....

Marhaban ( Hello! ).....
Aduhhh.....tu ari blog ni ghajin jer berupdatekan...tup2 2/3 hari ni diam jer.....hmmm...actually kalau nak ikut kat draft saya nih ada laa 2/3 entry yg patutnya boleh di'up'kan...tapi disebabkan masalah problem apa ntah....lembap gilosss....nak masukkan pics pun xlepaih2.....
makanya sumer entry2 tuh tertangguh laa dulu....cisssssss....
Skrg pukul 6.20 pg....sejuk yg amat...mata pun dah kuyu2 blk dah nih setelah sejam dah bgn td prepared breakfast n antaq hubby pi gheja.....
So saya nak pi zassssssssss tidoq blk sebelum kena mangkit semula sat lg kul 7.45 pg utk sesiapkan balqises pi sekolah.....
Update sket pasal pregnancy saya...so far sudah mencecah 5 mths....alahan2 sumer Alhamdulillah makin beransur baik..cuma sekali sekala kepala terasa berat n saya amat susah mendapat tiduq yg lena ..jadi eyebag toksah cakap laaa....dah mcm beruang panda (bak kata hubby laa!!).
Jantina baby?haaaaa..yg ni nak cakap lebey2 pun saya xtau...coz tiap kali doc scan jer..dia sure pusing sana pusing sini xnak kasi tgk dia punya 'toot' tuh.....penah sekali masa doc tgh scan dia...siap dia kasi freekick lagi
 ( seperti apa yg kami nampak lam screen itam tu laa....nampak clear2 sepakan kaki ke arah screen itu..ish...ish...kecik2 dah blajaq tae-kwando nih! )
Makanya sampai skrg ni xtau laaa lagi....kami xkisah sebenarnya boy / girl...cumanya kalau dah tau jantina apa....adalah senang untuk saya membeli baju2 dia...almaklum laa skrg ni tgh sale 70% kat sumer store....mana tahan oiii tgk baju2 baby and segala perkakas2nye yg selalunye mahai2 tu tinggai brp hengget je skrg...baik beli skrg dr harga dah naik nanti kan......itu lerr kisahnyaaaaa......
ok laaa.....saya nak zzzzzzzzz dulu!kalau tenet ni ok....and laju...saya update next entry ok!!!take care all!

No comments: