Our Humairah

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Faihana

Lilypie Kids birthday Ticker

Our Little Raisha

Lilypie Third Birthday tickers

Monday, January 26, 2009

berkurun....

Got this pic from kak suzy's album in FB....hahahahhaa....
rasa mcm dah berkurun kot pic nih...coz baju yg balqises pakai tu mmg laa sudah tidak muat lagi.....
duk tenggelam lam timbunan baju2 depa kat lemari di rumah  Puchong / Aloq Setaq....
saya pun sudah ilang ingatan..
OWHHH.....nampak muka saya & hubby sangat muda remaja....thn bila gamaknya gambaq nih....maybe 2/3 thn lepaih kot.....gila cengkung muka saya yer...( ke saya je pperasan sesorg )
Tengok muka balqises ni pun syok jaa......kecik2 je lagi....hahahhaa....
kenangan sungguh laaa...yg pastu gambaq ni diambik di rumah abang Zali & kak Suzy....

Tq kak suzy coz upload pic nih!jasa mu dikenang! muahhss....

2 comments:

suzie said...

Gambar berkurun sbnrnya nostalgic..sampai satu masa..baru trasa betapa mudanya ku dulu..balqises pn nmpak comey sesgt..

Diamilikku said...

apasal sekarang dah nampak tua ke??
rasanya sama jer muda remaja